Because everyone wants to have a beautiful tummy

Sziasztok!

Bocsánat, hogy így eltűntem, de egy-egy érettségi vizsga között próbálok fellélegezni. Igyekszem minél több dolgot megosztani veletek, ígérem két hét múlva még több inspirációval fogok szolgálni Nektek! 🙂

Mivel rengetegszer dicséritek meg a hasamat, és Nekem is ez a legkedveltebb testrészem, aminek a tulajdonosa lehetek, ezért szeretnék veletek megosztani pár hasizom gyakorlatot, habár nem tudom elégszer leírni, hogy ez csak a másodlagos része egy izmos, feszes has ‘létrehozásának’, hiszen először is annyi zsírt kell eltávolítani róla, amennyit csak lehet. Ez azért van, mert lehet az embernek izmos hasa, ha azt eltakarja egy kikerekedett kis úszógumi.
Ezt azzal fogjátok elérni, ha követitek azt az étkezést, amit az előző bejegyzésben taglaltam, szóval lecsökkentitek a szénhidrát bevitelt a minimálisra, és az étkezésetekben a zöldségek,a gyümölcsök, és a fehérjék kapják a legnagyobb szerepet. Ha ez mellett pedig rendszeresen sportoltok, nem egy gizda, ‘mindjártösszefogesniolyanvékony’ testalkattal fogtok bírni, hanem egy szerintem sokkal vonzóbb, izmos test birtokában lesztek. 🙂

Hasprés

A hasprés az egyik legnépszerűbb gyakorlat, mivel gyönyörűen izolálja a hasizmokat, és egyszerre dolgoztatja meg az összes izmot.
Feküdj hanyatt, és tedd fel a lábad egy padra, vagy székre.
A vádlid legyen párhuzamos, a combod pedig merőleges a talajjal.
A kezed tedd a fejed mögé, de ne segíts vele a felülésben.
Emeld el a csípőd a talajról a hasizmok segítségével, emeld el a vállad a talajról a hasizmok segítségével, erőteljesen közelítsd a vállaid a csípődhöz, gyorsan fújd ki a levegőt.

Lábemelés

A lábemelés felüléssel egyidős ősi fajtáját az anatómia és a fitnesz felfedezései finomították egy keveset. Elsősorban alsóhas-erősítő, ám a has más területeit is megmozgatja.
Feküdj hanyatt, támaszkodj fel az alkarodra.
Miközben a derekad a talajra szorítod, emeld el a lábaidat kb. 20 centire a talajtól. A combizmaid legyenek lazák, a térded enyhén behajlítva.

Statikus has

Támaszkodj négykézláb az alkarodra, majd nyújtsd ki hátra mindkét lábad. Tartsd magad lábujjhegyen, törzsed legyen egyenes. Feszítsd meg a hasad, és a csípőd lassan húzd be kicsit a hasad felé.
Tartsd meg ezt a helyzetet 5-6 másodpercig, majd engedd vissza a csípőd.  A törzsed maradjon mindvégig feszes, és így ismételd a gyakorlatot addig, amíg már nem bírod tovább. Aztán még egyszer.
Én ezt szoktam fél perces sorozatban is, ha pedig elég erősnek érzed magad, a lábadat az ágyba akaszd be.

Ellentétes láb és kar érintés

Feküdj le úgy, hogy felfelé nézzen a hajlított bal térded, a bal lábad legyen a padlón és a jobb lábat nyújtsd ki a mennyezet felé. Nyúlj a mennyezet felé a bal kezeddel, a jobb kezed pedig tartsd magad mellett a padlón. Anélkül, hogy a csípődet vagy a válladat megmozdítanád, jobbra nyisd le a felemelt lábadat, a felemelt karodat pedig balra. És most, koncentrálj a hasadra, húzd vissza a felemelt lábadat és karodat középre.
16db-ot szoktam csinálni mindkét oldalra, ezt két sorozatban is lehet akár.

Alhas és láb érintés

Feküldj hátra és a térdedet 90 fokba hajlítsd be, a kezeidet tedd a fejed mögé. Tartsd a térded a csípőddel egyvonalban, emeld a vállad és feszítsd a hasizmod: belégzés és tartsd 3-5 mp-ig. Lélegezz ki, és nyújtsd ki a lábaid 45 fokos szögbe, ezt is tartsd meg 3-5 mp-ig, mialatt az alsó hasad dolgozik.

Remélem érthetőek voltak a gyakorlatok, de segítségként szeretném belinkelni az én kedvenc tornavideóimat.

A fenti azért a kedvencem, mert jó gyors, mégis keményen megdolgoztatja a hasat, hiszen elég intenzív.

A másik kedvencem ez, igaz, hogy megőrülök Rubint Réka visítozásától, viszont ez a 20 perc szerintem rettentően jó, úgy is egy hét után belejöttök és lehalkítva is fog menni, hiszen kívülről megtanuljátok az egészet..

Amikor elkezdtem 2 éve a fogyót, akkor ezt a gyakorlatot csináltam meg reggel is, és este is. Garantált volt az eredmény.

A bejegyzést megint pár motiváló képpel szeretném zárni, hogy legyen egy kicsit személyesebb dolog is. Remélem kipróbáljátok a gyakorlatokat, vagy valamelyik videót!

image2 (1)

image4 (1)

image9

image3 (1)

image1 (1)

 Puszi, Rebeka ♥

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s