One week diet plan

Sziasztok!

Ne haragudjatok, hogy így eltűntem, ismét egy olyan példával adok magyarázatot, ami bizonyítja, hogy én sem tudok mindig száz százalékosan ott lenni fejben, és mindig a maximumot nyújtani. Kicsit elfáradtam testileg-lelkileg a nagy megmérettetésekben, így egy icipicit elhanyagoltam a mozgást, és kevésbé figyeltem oda a helyes, tiszta étkezésre, amit meg is érzett mind a lelkem, mind a testem, elfogott a bűntudat, ezért ma egy 7 napos étrenddel állok nektek elő, amit én is mától követek. Az étrend lényege, a rostok, vitaminok, alacsony kalóriás ételek fogyasztása, mozgással kiegészítve. Én mondjuk a gimnasztika helyett ma reggel inkább egy kis futást választottam, de ha már annyit megtesztek, amennyit a program megkövetel, már büszkék lehettek magatokra.
Nagyon remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket, Nekem főként azért tetszett meg rögtön, mert nem kell koplalni, a napi három étkezés mindennap megengedett.

Azért is szeretném végig csinálni, mert úgy érzem, most nincs elég erőm arra, hogy magamtól odafigyeljek maximálisan (hozzáteszem nem ártana, hiszen mindjárt eljön a nyaralás ideje) ilyenkor pedig könnyebbnek tartom egy pontos étrend követését.

Az motiváció pedig most az anyukámnak köszönhető, akit mindenképp szeretnék ebben a posztban megemlíteni, hiszen egyik napról a másikra elhatározta, hogy változtat, és belevágott a 13 napos diétába, amitől annak idején én is elkezdtem fogyni. Bevallom, az említett fogyókúra drasztikus, de Anya már a 9. napon tart, teljes elszántsággal és kitartással csinálja, csalások nélkül, úgyhogy szeretnék egy nagy, virtuális tapsot kérni neki.
A következő poszt mindenképp erről a fogyókúráról fog szolni, leírom a menetét, hogy mire figyeljetek oda, és persze a diéta sikerességét is, de nyugodj szívvel állítom, hogy már a 9. napon is rengeteg változást és eredményt látok Anyán.

the-ultimate-healthy-lifestyle

Visszatérve az ennél sokkal egészségesebb, egyhetes diétanaptárra:

  • Hétfő:
  • Reggeli: Ébredés után egy kis gimnasztika, torna felébreszti a testet, ami után nagyon jól fog esni a reggelid: egy tál müzli friss gyümölcsökkel. A müzli lehetőleg cukor mentes, teljes kiörlésű legyen.
  • Délelőtt: Figyelj arra, hogyha mész valahová, mindig válaszd a gyaloglást, vagy a biciklizést, lépcsőzést.
  • Ebéd: 1 nagy adag vegyes saláta, a zöldségeket te válogathatod össze. Fogyaszd natúr joghurttal vagy kefirrel.
  • Délután: Kapcsold be a tévét, és táncolj egy nagyot, vagy menj el sétálni.
  • Este: Ma egy szelet sovány hús vagy hal legyen a vacsorád, amit 1-2 db paradicsommal fogyassz.
  • Kedd
  • Reggeli: Kezd ismét valamilyen mozgással a napot, majd a reggelid legyen egy szelet teljeskiörlásű kenyér, egy kis margarinnal és sovány sonkával, paprikával.
  • Délelőtt: Igyál meg óránként 1-1 pohár vizet, hogy ne törjön rád az éhség.
  • Ebéd: Párolt zöldségek (az én kedvenceim: brokkoli, karfiol, édeskömény, zellerszár, paprika, uborka), ezekre reszelj egy kis sajtot.
  • Délután: Ha van időd, most is mozogj. Menj el úszni, vagy biciklizni.
  • Vacsi: 1 adag barna rizs vagy bulgur zöldfűszerrel.
  • Szerda:
  • Reggeli: A szokásos mozgás, majd egy tál gyümölcs saláta egy natúr joghurttal.
  • Délelőtt: 1 csésze zöldtea.
  • Ebéd: 80g spagetti (teljes kiörlésű tésztából) paradicsomszósszal. A sajtot most hagyd le.
  • Vacsora: 100g mozarella, paradicsommal.
  • Csütörtök:
  • Reggeli: Ma reggel erősíts egy kicsit, tornázz. A jutalom legyen 1 nagy pohár, zsírszegény tejből és bogyós gyümölcsökből vagy banánból készült gyümölcsturmix.
  • Délelőtt: Ha nassolni támad kedved kapj be egy-két korpás kekszet.
  • Ebéd: Egy szelet zöldséges pizza, egy tál vegyes salátával. Így jó diétázni.
  • Este: Görög saláta.
  • Péntek:
  • Reggeli: Egy kis lépcsőzés után a reggelid zabkása gyümölccsel. (banánt ne!)
  • Ebéd: 1 szelet grillezett csirkemell nagy adag spenótsalátával, desszertként pedig 1 db müzliszelet.
  • Vacsi: 1 nagy tál zöldségleves, majd pedig irány sétálni.
  • Szombat:
  • Gyümölcsnap: 1,5 kg gyümölcsöt ossz 5 felé, és egyed ezt egész nap.  A banánt lehetőleg most is hagyd el.
  • Vasárnap:
  • Reggel: Müzli, tej vagy joghurt, banán.
  • Ebéd: A menüd: sonkás teljes kiőrlésű kifli házi körözöttel, paradicsommal, retekkel, paprikával.
  • Vacsi: Hamis paprikáskrumpli kolbász nélkül, kevesebb krumplival. Rakj bele cukkinit, virslit, pirospaprikát, petrezselymet.

Szerintem elég kibírható diéta, a lényeg, hogy mindennap mozogjatok valamilyen formában, és tartsátok be az étrendet. Segítséget nyújthat még, ha felírjátok, hogy mit ettetek, hogyha rengeteg folyadékot visztek be a szervezetetekbe (!!), hiszen elveszi az éhségérzetet, gyorsítja az emésztést, feszesíti a bőrt, sorolhatnám holnapig a jótékony hatásait 🙂 Le is mérhetitek akár centiben is magatokat, hiszen azért, mert nem ment le 5 kiló, lehet, hogy centiben jelentős a különbség.

healthy-lifestyle

Ha bármi kérdésetek van nyugodtan írjatok facebook-on, vagy az askomon.
Puszi, Rebeka

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s