Abs exercises

Sziasztok!

Visszatértem, és felvettem a videót, amit már annyira vártatok.
Tudom, hogy először a hason kívül ígértem fenék- és lábgyakorlatokat is, de mivel mostanában én ezekre nem edzek külön, hanem inkább csak a jógával és a futással erősítem az említett terülteket, ezért sajnos csak hasra adok ötleteket Nektek.
A megosztott videó mini videóként funkcionál, csak megmutatom a gyakorlatokat, viszont ez nem egy egész edzés.
Szerintem csináljatok eleinte 16 darabot mindegyikből, ha két oldalas a gyakorlat, akkor mindegyik oldalra 16-16-ot. Csináljatok két kört belőle, ha megy. Az utolsó gyakorlat, a plank vagy statikus hasból kb. 3x 30 mp-t ajánlok, de ezt nem muszáj kétszer megcsinálni. Ha már könnyűnek ítélitek ezt az adagot, akkor csináljatok belőle 3 sorozatot.
Tudom, hogy rengeteg másfajta gyakorlat van, de nekem ezek a kedvenceim, ezért inkább többet csinálok belőlük, minthogy másikakat csináljak.
Remélem kipróbáljátok és tetszeni fog.

Ha valamit nem értetek tökéletesen, írjatok nyugodtan emailt : rebeccanyitrai@gmail.com, vagy írjatok az askomon xx

https://youtu.be/tRqAtDXHSbc

Hi everyone!

I am back on track, and I recorded the video which you’ve been waiting for a while. (or not)
I know that I promised not just an abs workout but also butt and legs exercises, but to be honest, I don’t really do any exercises for these bodyparts, because I do yoga and I run a lot and those things strengthen lower body quite well.
The shared video funcions as a mini video, I just show you the exercises, but it isn’t a full workout.
I recommand to do 16 from each one, if the exercise is two-sided then you should do 16 to the right and to the left as well. You shall do two rounds, if you think it is okay for your body. (I reckon it is.) The last exercise is called plack, you shall do that for 30 seconds and you shall redo it 3 times. You don’t need to do it 2 times, because it’s such a hard exercise if it comes to me.
If you feel like this workout is fairly easy for you, you can do 3 rounds just to make your body tired enough.
I can tell there are much more exercises for abs, but these are my personal favourites, so I prefer doing more from these to doing other ones.
Enjoy!

If you don’t understand anything perfectly, write me an email : rebeccanyitrai@gmail.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s