Back to school

Sziasztok drága olvasóim!

letöltés

Ne haragudjatok, hogy ennyire el vagyok tűnve, nehéz mindenre egyszerre odafigyelni, hiszen az utóbbi időben albérletet kerestünk, gólyatáborban voltam, rendeztem a papírokat az egyetemmel kapcsolatban, szóval egyszerűbben fogalmazva nagyon sok a dolog, és így a legutolsó teendőm a listán jelenleg a blogom frissítése, vagy inkább az internet előtt üldögélés, bár ma nagyon szorgosan frissítgettem az ETR-t kurzusfelvétel gyanánt.

Mivel kezdődik az iskola, így gondolom ti is kétségbe vagytok esve, ha már elkezdtétek az egészséges étkezést, vagy tervezitek, hogy az új év alkalmával most tényleg ti is belevágtok a dologban, hogy mit fogtok enni az iskolában. Egy kedves követőm dobta fel a témát, ha őt érdekli, gondolom mást is, úgyhogy megosztom veletek a saját nézőpontomat.

Én nem csinálok nagy felhajtást ebből az egész dologból, úgy gondolom, hogy egy ‘tupperware’ segítségével mindent meglehet oldani, bár bevallom ebben az időszakban a délelőttök megmentőivé nálam is sokszor a szendvicsek válnak. Igaz, sokszor kinevetnek emiatt, de én gyakran csinálom a szendvicseimet abonettből, viszont tökéletes megoldás erre a teljeskiörlésű zsemle is. Vihettek magatokkal puffasztott rizst, vagy a búza verzióját is, mert egészséges, és szerintem határozottan kellemes íze is van. A suliban gyakran rágcsálok gyümölcsöket is, ha egy almát megeszek, akkor általában egy-két óráig elvagyok. Most, hogy egyetemre megyek, gyakran leszek otthon ebédidőben, így tudok magamnak főzni ebédre, de aki ezt nem teheti meg, annak bátran ajánlom, hogy rakja el a főtt ételt egy dobozkába, a büfében biztos szívesen megmelegítik, de akár hidegen is fogyasztható. Ezek mellett előszeretettel viszek a suliba joghurtokat, ezeknek az ivós verziója is gyakran megtalálható nálam, de szeretem a kaukázusi kefirt a teljeskiörlésű pékárukkal is, simán el lehet őket vinni a suliba magaddal, anélkül, hogy belefolyna az egész a táskádba. Nálam a müzliszeletek is kiállták már a próbát ilyen téren, egy szünetben simán meg lehet őket enni, és még 45 percre jól is lehet velük lakni. Szeretnélek titeket arra buzdítani, hogy nagyban kerüljétek el az iskolabüféket, mert amellett, hogy rengeteg egészségtelen kaját lehet kapni, nem is vagytok vele tisztában, hogy mit juttattok be a szervezetetekbe. Ebben az időszakban különösen fontos, hogy helyesen táplálkozzatok, hogy legyen energiátok tanulni, és jobban tudjatok koncentrálni. Ami még ennél is fontosabb, hogy igyatok rengeteget. Tudom, hogy már sokszor leírtam, de a hidratációnál nincsen fontosabb, koncentráció terén is lényeges, és a hasatok is jobban megtelik, nem fog óra közben állandóan korogni a hasatok. (Bár nálam ez teljesen lehetetlen, minden órán állandóan korog a hasam.

Higgyétek el, nem lehetetlen küldetés iskola közben sem egészségesen élni, sőt, ilyenkor kell rá a legnagyobb hangsúlyt helyezni, hogy jobban tudjatok teljesíteni. Ez egyáltalán nem ámítás egyébként, csak szimplán jobban fogjátok magatokat érezni a bőrötökben, ha helyesen táplálkoztok, ami egyenlő azzal, hogy jobban fog menni minden.

Nagyon sok szerencsét kívánok a tanulmányaitokhoz, maradjatok a továbbiakban is velem, igyekszem újabbnál újabb ötletekkel segíteni az utatokat az egészség felé.

Sok puszi, Rebeka

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s