Sziasztok ! 

Bár tisztában vagyok vele, hogy teljesen elhanyagolom a blogomat, erre az egyszerű magyarázat, hogy jelenleg minden fontosabb az életemben, de most akadt egy szabad, nyugodt estém, úgyhogy gondoltam megosztom gyorsan veletek az új kedvenc muffin receptemet, amit ma másodjára sütöttem meg. Hihetetlen gyorsan kész van, rettentően egyszerű, nagyon finom és mindenfajta bűntudat nélkül lehet eszegetni, ha édességre vágytok.

Amire először szükségetek lesz, az muffin papír. Én most ezeket a DM-ben szereztem be, színesek, picik, ami azért jó, mert így több muffint ehetünk meg (haha) és mindössze 300 Ft-ot kóstáltak.

Hozzávalók: 
3 tojás (szobahőmérséletű)
150 g kókuszzsír vagy joghurt
120 g nádcukor
150 g liszt – én ezt mindig más arányokban variálom, most 80 g zablisztet, 30 g kókuszlisztet, és 40 g teljeskiörlésű rozslisztet használtam, de mindenkinek ahogy jól esik.
1 csomag sütőpor
Opcionális: meggy, étcsokoládé, erdei gyümi..

image1 (16)

Elkészítés:
A kókuszzsírt vagy a joghurtot összekeveritek a nádcukorral, én ma gyümölcsjoghurtot használtam, amiben ugye van cukor, így nálam a 120 gramm cukor le lett csökkentve.
Miután ez nagyjából homogén állagú lett, hozzáadjuk a tojásokat. Fontos, hogy ne legyenek hidegek, mert a massza akkor eléggé ikrás lesz.
Ezután hozzáadjuk a sütőporos lisztet, majd ha ez is megvan, belekeverjük a tésztába a gyümölcsöket, plusz én egy kis étcsokit is bele szoktam csempészni, mivel nálunk nem muffin a muffin egy kis csoki nélkül. 🙂

image2 (12)

Töltsétek meg a muffin papírokat kb. a háromnegyedéig, és 180 fokon süssétek kb. 15 percig.

image3 (6)
Most jön a legnehezebb rész, várjátok meg míg kihül a minden mentes muffin és fogyasszátok egyészséggel. 🙂

Leave a Reply

