Hogyan legyünk céltudatos, határozott nők?

Az elmúlt időszakom elég nehezen telt, sajnos tragédia történt a családunkban, amit még megspékelt egy-egy dolog. Ennek már pár napja, és igaz, időt akarok adni magamnak, hogy felfolgozzam a veszteséget, ami ért, illetve fenntartom a jogot magamnak, hogy bánatos legyek és gyászoljak, viszont ez a bánat annyira a tetőfokára hágott ma reggelre, hogy nagyon gyorsan át kellett formálnom a gondolkozásmódomat és hozzáállást változtatnom, hiszen ha maradt egy kis józan eszem, akkor nem hagyhatom, hogy teljesen magába szívjon a depresszió.
Ezért, mint ilyenkor elég gyakran, Kollár Anna self-love coach könyvéhez nyúltam, A modern istennők kézikönyvéhez, ebből is ahhoz a részhez, ami a leginkább segíthetett jelen esetben rajtam.
Pont tegnap néztem meg egy csodás tanárom ajánlásával is egy videót, ami szintén arra ösztönöz, hogy hogyan lépjünk az álmaink felé, de ez csak azután fog menni, ha tisztában vagyunk azokkal. A videóban azt javasolják, hogy rajzoljuk le, vizualizáljuk a vágyainkat, min szeretnénk változtatni, és mi jó,úgy ahogy van, bár köztudott tény, hogy az ember mindig jobbat akar annál, ami van.
Habár rajzolni még nem volt időm, Kollár Anna sarkallatára leírtam azt a nőt, azt az önképet, amit magamtól elvárok. Nyilván ez egyéntől függ, az én legfőbb óhajtott tulajdonságaim azok, hogy magabiztos, céltudatos, törtető nő legyek, aki tele van álmokkal, és ezeket sorjában meg is valósítja. A másik fő szempont, hogy önálló legyek, önálló gondolatokkal, akit soha, semilyen körülmények között nem befolyásol senki más, hiszen ez a saját életem, csak Nekem van teljes rálátásom rá, és minden tettem az én felelősségem is egyben.
Tehát a feladat,hogy leírjuk, hogy hogyan is látjuk a nőt, akivé válni akarunk, miket csinál másképp, mint a jelenlegi önképünk, milyen tulajdonságokkal bír és mik az álmai, illetve mi alapján hoz döntéseket.
Fontos, hogy ezt a képet jelen időben fogalmazzuk meg, E/1-ben, hiszen ez is sokat segít abban, hogy azonosuljunk Vele. Ami még elhagyhatatlan, hogy mindig pozitív oldalról közelítsük meg a dolgokat, például nem azt fogom leírni, hogy nem vagyok boldogtalan, hanem azt, hogy boldog vagyok.
Ha már előttetek van a kép, hogy mit is vártok el magatoktól, és ezt valamilyen formában papírra is vetettétek, három dolgot nem szabad elfelejtenünk. Hogy mindig a lelki szemeink előtt legyen ez a kép, hogy elhiggyük, hogy képesek vagyunk rá, és hogy cselekedjünk érte.
Nyilván majdnem mindannyian a harmadik pontnál ragadunk le. Nem várja Tőled senki, így Te sem várhatod magadtól,hogy az öledbe hulljanak a dolgok, és nyilván azt sem, hogy rögtön mindegyiket egyszerre valósítsd meg. Ha már mindennap egy valamit teszel azért, hogy elérd, amit szeretnél, már büszke lehetsz magadra. Ami a legfontosabb,hogy élvezd az utat, mégha apránként is haladsz előre.:)

A videó: https://m.youtube.com/watch?v=4vl6wCiUZYc

 

Leave a Reply

